piątek, 4 lipca 2014

Wstęp

Cześć! Parę dni temu w mojej głowie pojawił się obraz nowego fanfika. W jeden wieczór napisałam cały zarys pierwszej części. Tak, to fanfiction będzie miało parę części. Nie wiem dokładnie ile, ale podejrzewam, że ograniczę się do dwóch. Przynajmniej tak myślę. W związku z tym, że moje dwa opowiadania, które piszę, niedługo zakończę, bo nie mam za bardzo pomysłu jak je przedłużyć, to utworzyłam już bloga na tego fanfika.  Nie wiem, czy ktoś się nim zainteresuje, ale mam nadzieję, że trochę osób poczyta te moje wypociny. Prolog już mam w całości napisany. Nie za długi, nie za krótki, lecz w sam raz, aby wprowadzić Was we wszystko :)
Początkowe rozdziały będą mogły wydawać się trochę nudne, ale mam zamiar w nich opisać teraźniejsze życie bohaterów, a potem akcja się rozkręci.
Poniżej napisałam coś, co może Was w jakiś sposób zachęcić do dalszego czytania. Bardzo chciałabym, aby każdy skomentował, to co na razie przedstawiłam. Jeżeli będę widziała zainteresowanie, to w najbliższych dniach wstawię prolog.
Każdy kto zostawi swój username (TT lub ask, tylko jak ask, to w nawiasie napisać), to poinformuję go, gdy wstawię prolog.

Niektórzy znają mnie pewnie z Mysterious Knowledge,  You Changed Me, Jeden Wyjazd Zmienia Wszystko lub chociaż z krótkich imaginów na Directioners Imaginy 69. Jeżeli któregoś nie czytaliście, to zapraszam! :)


Tytuł : Girl From The Mental Hospital
Miejsca akcji: Doncaster, Londyn
Czas akcji: czasy współczesne
Autor: @JuliaKlove1D


Ona - Julie Gray/ Melanie Powell - osiemnastoletnia dziewczyna, która trafiła do szpitala psychiatrycznego przez czyn, który dokonała nie znając jego konsekwencji. Była w pewien sposób zadowolona z tego, iż trafiła właśnie do Cane Hill. Od pewnego czasu myślała nad planem ucieczki.
On – Louis Tomlinson – gwiazda muzyki pop i piłki nożnej. Uwielbia śpiewać jak i grać w piłkę. Niedawno podpisał kontrakt z drużyną w jego rodzinnym mieście. Za namową swojej dziewczyny, Eleanor Calder, myśli nad zrezygnowaniem z zespołu, w którym śpiewa już od 4 lat.

Czy Louis zostawi One Direction dla kariery piłkarskiej? Czy Julie będzie w stanie uciec niezauważalnie?  Co będzie łączyło tych dwojga? Jak się poznają? Czy pokochają się wzajemnie, a może znienawidzą? 

11 komentarzy:

  1. Wow, El namawia na rezygnacje z zespołu.

    Opis mnie zaciekawił.
    Zastanawiam się tylko, jak to będzie wyglądało.

    Więc poinformuj, kiedy dodasz prolog :) @awmyhazz

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeeestem ciekawa :D
    czeeekam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :) Czekam na prolog :). @horse0706

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawiłaś mnie =) Może wyjść z tego coś fajnego, zważywszy na Twoje doświadczenie w pisaniu. +Ładny wygląd bloga. Czekam na next siostro :))

    ~ Byłabym wdzięczna, gdybyś mogła mnie poinformować o następnej notce, np na Ask'u (http://ask.fm/Moniuchaa) czy TT (Yes_and_Not) ♥
    ___
    PS Zapraszam również do mnie :)
    http://monique-blog-onedirection-emily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. powodzenia i już się nie mogę doczekać rozdziału :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny wygląd bloga.. ;))
    Nie mogę się doczekać rozdziału.
    Czekam ;**
    @wera232 tt <33

    OdpowiedzUsuń
  7. zapowiada się meega <3 czekam @a_misiek

    OdpowiedzUsuń
  8. Meeega się zapowiada ❤️ Czekam z niecierpliwością 💗
    @Niall_Nandosxx

    OdpowiedzUsuń
  9. zapowiada się ciekawie!
    El namawia Lou do odejścia z zespołu, szpital psychiatryczny... zdecydowanie moje klimaty! :)
    będę czytać i bardzo proszę informuj mnie na bieżąco na asku http://ask.fm/whylarrystylinson :)

    http://wantyourhelp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super:) Czekam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na prolog :) Super zresztą jak zawsze :) Jestem na GG Juleczka <3

    OdpowiedzUsuń